skön dag

Hej
Idag hade vi bara en lektion. Det va skönt. Idag har jag oxå bestämt mig för att jag vill byta till sam. Vare sig jag klarar matteprovet eller inte. Jag orkar verkligen inte med natur! Hoppas bara att pappa går med på att jag byter "/ kom på att han e ju i london nu så jag kan inte fråga han. Men han kommer iaf hem imorn. hoppas inte han dampar ..
Ikväll ska jag på gympa med Josse å sen efter de ska jag hem till Åsa å äta tacos å kolla på fotboll (:
Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..slutade klockan 12 idag . gick hem till Åsa efter skolan, hon tyckte jag skulle kämpa lite till men jag pallar inte. dessutom om jag kämpar en månad till å fortfarande vill byta så kommer det va ännu svårare att byta då lixom :S AAH jag får damp av att tänka på de där men jag kan ju inte bara skjuta fram de hela tiden, måste fan bestämma mig å jag har gjort de!! om pappa inte går med på de tänker jag vägra gå till skolan.
men men ^^ tror jag ska gå å städa kaninburen nu. Pussbajs

Kommentarer
Postat av: carro

Men det kommer bli bra =) din pappa kan ju inte styra dig ! tror på dig

Postat av: Louise

Det ordnar sig! Va synd att natur ska vara en sån jävla plugglinje då..det borde finnas natur light. Hoppas att allt blir till det bättre sötnos!

2006-09-27 @ 16:04:44
Postat av: Mickis

*host* Ökna *host*

2006-09-27 @ 17:14:35
URL: http://moou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback