Skulle göra de mesta för att allt skulle bli som förr

Hejsan
Idag i skolan var det skiit på förmiddan för jag hatar våran äckliga fula å idiotiska rektor. Men hon är inte värd att slösa energi på även om det är i form av ilska. Så därför ska jag inte skriva mer om den JÄVLA CP-IDIOTEN

På lunchen hade vi skitkul jag å nåra till :P prata om lite saaker typ ormar x) Innan det hade vi orientering å jag hade inga gympakläder så jag å Steffi gick en bana som var 850 meter men det tog typ en kvart å hitta första kontrollen som låg precis vid vägen =P . Fan vad du är underbar steffi(L) Tack för att du finns! Sen efter lunch hade vi medicin det var kul för vid kvart över två fick man göra vad man ville..typ gå hem eller stanna å plugga, jag, Mickis å Anna stanande kvar å plugga :P alla andra drog. haha. Men det var jävligt kul x) garvade så mkt att jag grina. haha. Kom inte ens ihåg nåt som va kul. Jo! Vi kolla i metro åså vare en bild på en 60-årig präst från socialdemokraterna som hade värsta fula spejsade bakgrunden på sitt foto å vi typ garva åt den för att hon va så ful å sen ville Anna att jag skulle riva ut den å sen sattesatte hon i den i sin almanacka för hon tyckte at tden var speicell eller nåt =P haha du är lite speciell du(L):P

Efter skolan mötte jag Josse å Tullinge stn sen åkte vi till stan å de gick fett snabbt för vi (eller kanske bara jag:P nej men) prata värsta mkt (: Så kul å träffa nån som man inte träffat på ett tag(L) Sen i stan mötte vi Lollo som hade blivit rik :P Det var kul i stan köpte ett par skor igen =P sen va vi på donken å jag blev proooppmätt ska nog inte säga vad jag åt.. :P haha.

Nu ska jag läsa i min dåliga bok som våran svenskafröken tvingar oss att läsa. Pusshejs. LÄNGTAR SOM EN DÅRE TILLS IMORN TJEJER :D(L)(L)

Kommentarer
Postat av: denise

Hej!
Gillar du att skriva? Om musik, film eller vad som helst som är dina intressen. Få chansen att skriva recensioner, göra intervjuer eller bara uttrycka din åsikt eller dina känslor. Plaskis.nu är en webbtidning som görs av och för ungdomar och vi söker ständigt nya redaktionsmedlemmar, speciellt från salem/rönninge. Inga som helst "förkunskaper" krävs och jag lovar att det är jättekul.
Vill ni veta mer gå in på www.plaskis.nu och läs, eller skriv till mig i bloggen så kan ni få msn och sånt.

Jag och alla andra på Plarre är jättesnälla och bits bara ibland.
Ha det bra!
MVH Denise

Postat av: Mikaela

Tjo du.
HAHAHAH, präst bilden, hah, den hade jag glömt. Synd att hon inte hette Berit, hon passade alldeless utmärkt i det. HAHAHHA
kram på dig.
// Mickis

2006-09-16 @ 23:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback