The perfect girl - The cure

jag gillar den låten.
Idag i skolan var det ganska okej. Fast vi hade skolfoto å jag förstörde de. Sista lektionen hade vi medicin. Det e så jävla intressant. Skulle kunna ha tre-timmars lektioner me de ^^ faktiskt. Älskar de ämnet. När jag kom hem skulle jag egentligen va me Martina men jag har feber :/ å fett ont i huvvet :( .. det e inte skönt. Jag borde inte sitta vid datorn men vad ska man annars göra? det e tråkigt att ligga å vila å jag kunde inte somna.
Nu lyssnar jag på håkan (: Jag ramlar dåliga gatan fram(8)

Shit vad allt blev mkt bättre efter att jag gjorde så. Det hjälper de hjälper å jag bryyyr mig inte. Så fuck off!

aja, har inget att berätta. Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Klara

hoppas du inte gjorde vad jag tror du gjorde =(,men jag ska inte lägga mig i längre...älskar dig

Postat av: Carro

hoppas jag med :S.. för det är inte bra !! Pusss

2006-09-07 @ 19:38:20
URL: http://carolinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback