Tiiisdag lång helvetesdag :P

hej hopp, asså jag kan inte fatta att det är tillåtet att hålla barninstägda i en kemisal till klockan halv 5, jag höll på å dö av hunger å garv x) jag e alltid så flummig på den lektionen för jag e så hungrig å trött. Jag tänkte hoppa ut genom fönster mitt i lektionen för jag inte palla va kvar men gjorde aldrig de tyvärr "/ Annars har det väl inte hänt nåt spec idag. fisk till lunch :P fast jag åt kycklingköttbullar, potatis å filsås. det passade inte ihop så min mage fick ont av de =P haha. Hade bild idag det gick rätt bra jag kom på nåt att rita för en gångs skull x) jag tycker bildlärarn har coola kläder. iaf dom ggr jag sett henne. Hon kanske har fula kläder dom andra dagarna ^^ På mentorstiden var jag ordförande jag va typ sämst på de =P

Igår ringde kuratorn till min mobil btw ^^ det va lite komiskt för jag visste inte att de va hon ..trodde de va mma eller nåt så jag svara typ: haallåå men jättmörk röst å lät as-sur =P hon ba: hej de e camilla! jag ba: ahaaa hej :P haha.

Vi har skitgoda bananer hemma (: åt precis en men jag tror jag måste hämta en till för dom e så goda :P å när  vi ändå pratar om mat så vill jag fika på rönninge kaffestuga!!!!! Såå länge sen :(

Jag frågade mamma idag om jag kunde få en råtta men hon sa att jag nog e allergisk mot dom för de e ungefär som katthår asså inte samma hår men lixom jag vet inte :P bajsa. jag vill så gärna ha en råttis ju., Då skulle jag ta me den till skolan å sitta med den på axeln tills lärarn såg den å få värsta dampet å säga att jag måste åka hem å lämna den å då slipper jag lektionen :d fast först skulle jag nog klaga lite å säga att alla är lika värda å at tdet e taskigt å säga att han inte får vara där. Om inte de funkar ska jag säga att han är en del av mig, han lixom växt fast x) fast eftersom jag inte kommer få nån råtta kan jag inte göra de :(  tråkigt alltså..

Jag mötte Jessica idag!! :D Hon går på djurgymnasiet, jag är avundsjuk på henne..

Nu ska jag gå å hämta en banan. Pusshejs<33

balenSAKNA!!

Kommentarer
Postat av: carro

Lr hur banner är goda x) haha jag tkr det är pinsamt att prata med min psykolog i telefon :S ^^
haha jag fikade på kafet idag :D men det var fett lenegsen jag fikade med dej

2006-09-26 @ 18:28:34
Postat av: Klara

tack för att du saknade lasse mer än mig då :@ =P

Postat av: carro

hehe måste bara testa en grej ..

2006-09-26 @ 21:12:34
URL: http://blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback