You have killed me

Den låten är så bra!! Morrissey<3 ohyeah. Idag i skolan hände inget särskilt tror jag ^^ Fick tbx kemi läxförhöret å jag fick 4,5 poäng av 5! Jag hade inte ens pluggat. Shit alltså vilket snille jag är(A) haha. På svenskan diskuterade vi studieplanering å sånt. De va lite kul :P Efter lunch hade vi engelska läxförhör det gick bra. Sen historia då prata Gustaf hela lektionen om partierna. Asså det enda han pratade om vilka som var höger å vänster å vilka som brydde sig mest om miljön å dom som ville ha tillväxter eller nåt. DET pratade han om i en timme :S asså han pratar mer än Lasse. jag svär aboo. xD Jack satt å sparka på min stol hela tiden å de va irriterande så då tog jag hans skrivblock å skrev till han att han skulle sluta å då såg jag hans rioliga anteckningar från svenskan xD han hade antecknat allting när hon berätta om sig själv :P haha. Palla lixom -_- stog typ, har två barn, gillar böcker osv. haha han e så rolig :P stackars sate.
Efter skolan kom bussen i tid för en gångs skull så jag kom innan tåget men självklart var tåget försenat 25 minuter -_- Sen när de tillslut kom så var det slutstation i rönninge så alla på hela tåget gick va här! Asså hela perrongen va full me folk, har aldrig sett så mkt folk på en å samma plats i RÖNNINGE lixom :P haha de va coolt. Men som tur var skulle jag ju inte längre än till rönninge så jag gick över spåret hem till mig medans alla andra stog i regnet å glodde :P När jag kom hem började jag plugga matte direkt, sen fika jag lite, sen plugga matte, sen va barnvakt, sen plugga matte, sen åt middag, sen kolla på idol å nu e jag alltså här :P
Det var hela min dag. Tack å hej

Kommentarer
Postat av: Louise

"han är så rolig:Pstackars sate" hehe morrissey är bra förresten gillar first of the gang to die och let me kiss you...fast den är så sorglig ha det bäst gumman!

Postat av: Klara

du är värsta bra på kemi ju, jag blandar bara ihop allt ^^

2006-09-09 @ 11:16:22
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback