Feeeeetto!

SNYGGINGEN BOR I RÖNNINGE!!! FATTA!! Jag såg honom på station idag och vi satt på samma tåg! moaha :D haha.

ivf, idag är jag äcklig och fet. Jag var med på gympan i skolan bara för det och jag gjorde MÅÅL! vi körde innebandy! haha fatta, JAG! det var faktiskt roligt :) på medicinen snackade vi om hepatit å jag skulle säga ett symtom.. jag ba: får man inte typ mörk urin och shit? hon ba: PRECIS! man får KITTfärgad avföring (det uttalas ju lixom likadant XD)  jag hade ingen aning om att det hette Kitt, hahahaah XD det var fan klockrent :P

Efter skolan GICK jag till tåget eftersom jag känner mig fet idag. Var tvungen att springa oxå annars skulle jag missa tåget, så det var ju bra. Sen i rönninge gick jag värsta omvägen hem (A) haha. Om det är någorlunda fint väder imorn drar jag nog ut på en joggingtur ^^. anw. har inte direkt nåt kul å säga ..

Sometimes I think I'll die alone
Live and breath and die alone
Sometimes I think I'll die alone
I think I'd love to die alone

Kommentarer
Postat av: Louise

OMG! det är ödet! du måste gå tillbaka till carling nån gång! :D bra jobbat ,med innebandyn! jag gjorde också mål på bandyn igår :) coolt..

2007-04-20 @ 10:02:07
Postat av: Louise

Du borde ha pratat med honom!

2007-04-20 @ 10:04:31
Postat av: Joakim

Du måste ju lägga in en stöt på honom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback