haha vem fan pallar läsa detta XD

Namn: Tove
Smeknamn: -
Födelsedag: 5 april
Ögonfärg: Grå
Hårfärg: svart och blont
Pluggar/Jobbar: går i skolan men pluggar inte.
Familj: mamma, pappa, bror, syster

FAVORIT...
Färg: svart rosa röd gul
Plats: beror på vem jag är med
Land: sverige & danmark
Spel: Tekken 5 XD
Drog: -
Film: Underbara älskade, Borat XD
Djur: Hund & häst
Affär: -
Serie: OC, vänner, two and a half men
CD: -
Café: -
Skor: Flipflop
Internetaktivitet: msn, bilddagboken, blogg

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: ja
Gnälla: ja
Skrika: ja
Sova: ja
Ha ångest: ja
Skada dig själv med flit: ja
Ta mediciner du inte borde ta: ja
Vilja dö: ja
Drömma mardrömmar: nej
Drömma sexdrömmar: nej
Ta droger: nej
Försöka vara annorlunda: nej inte direkt :P
Klä dig i svart: ja men inte bara
Gå till kyrkan: ja ibland
Gå i skolan: ja oftast
Röka: ja
Ha sex: nej
Ljuga: ja
Hata folk: nej
Lita på folk: nej

NÄR...
Åt du senast: vid halv 12
Läste du en bok senast: nån månad sen kanske.
Var du på konsert senast: typ aldrig XD
Köpte du något senast: i förrgår
Kysste du någon senast: i lördags
Svor du senast: idag typ nyss
Sjöng du senast: idag typ en timme sen
Klagade du senast: idag typ i skolan
Är det sommar: om 8 veckor

VEM...
Saknar du: Maria
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: Steff
Vill du slå: mig själv
Vill du kittla: inte fan vet jag :P
Kramade du sist: Steff
Vill du prata med: ingen
Skrek du på sist: Mamma (eller skrek jag på dig idag Jocke?)
Vill du vara som: nästan huvudlöse nick, hahahaha XD
Sårade dig sist: lollo (inte överdrivet seriöst men lite faktiskt :( )
Vill du bli galet full med: Josse XD
Gjorde dig riktigt glad senast: öh vet inte.. carro och becca tror jag ;D
Fick du sms från senast: Becca
Ringde dig senast: Lollo

HAR DU...
För många vänner: nej, eller jo kanske ibland
Förföljelsemani: ibland
Tvångstankar: ja
Någon annan psykisk sjukdom: ja
Skadat någon: ja
Färgat håret: ja
Brutit några ben: ja
Några piercings: nej
Några tatueringar: nej
Egen dator: ja
Gjort bort dig rejält: ja
Bra självförtroende: nej
Komplex: ja
Kysst någon: ja
Haft sex: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: ja
Blivit kär i någon på nätet: nej
Dumpat någon: ja typ
Blivit dumpad: ja typ
Velat vara otrogen: nej
Varit otrogen: nej
Stulit någonting: ja
Lämnat landet: ja
Rymt hemifrån: ja
Tuttat eld på nåt: ja
Gjort något olagligt: ja

HUR...
Går du: öh antagligen fult. speciellt när jag har skavsår
Svarar du i telefonen: "hallå" eller "Tove"
Fördriver du tiden: dator och TV typ..
Mycket pengar har du: ca 700
Tjänar du pengar: Studiebidrag som egentligen inte finns. så Pappa .. :P
Bäddar du sängen: inte alls
Ofta diskar du: vi har diskmaskin
Ofta städar du: sällan.
Går det på jobbet: inte för att jag har nåt jobb men i skolan gåre skit.
Många stör du dig på: palla räkna.
Ofta träffar du din familj: typ alltid.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Du skriker alltid åt mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback