jääävlar.

Det var rätt okej på konserten trots allt. Iallafall då underbara LIMITEDS spelade, fan dom var nästan lite melankoliska. Jag ääälskar dom och killen var bara SÅ het. shit vad jag skrek och allting fan , det var riktigt kul. Annars vare mest massa vanlig hårdrock, helt okej det också men jag föredrar att lyssna på det hemma :P
När det näst sista bandet spelade åkte vi hem (åh fyfan jag är ALLERGISK mot dig. Klarar bara inte av att titta och lyssna på dig. GAAH! :@ ) ivf, när vi kom till årstaberg var tågjäveln försenad så jag å carro satte oss i en trappa och såg antagligen ut som att våran bästa kompis just hade dött. När vi äntligen kom hem till rönninge var det minusgrader och jag var trött som ett as så jag (å alla andra?) drog hem . nu ska jag sova snart för imorn ska jag vara med Anna :) pusshejs

Kommentarer
Postat av: carro

Jag vill ha limiteds sångare , Åhhh Hna är så jävla het me LOVE !!!!! måste hitta musiken vafaan :D

2007-04-22 @ 11:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback