livet är som det är.

hejhopp
idag var jag deppig. för det är skola och jag får DAAAAAAAAAAAAAAAAMP! shannabanna. nu e jag bara lite deppad för jag ska åka å rida.. XD det e så lååångt, för jag måste åka kommunalt dit och baaaaajs! shitta balle. för det e ju rätt kul när man e där lixom men jobbigt endå!  Idag hade jag två lektioner, engelska (såg klart på Ice age 2, hahaha klockren film XD) sen bild och baajs vad jag dog -.- ..

ajuste, jag kan inte köpa cigg på bamses längre, kan egentligen gå in där över huvudtaget XD .. för det e typ nån ny som jobbar där å han fråga efter leg idag men jag hade ju inte det såklart XD men jag fick endå.. han ba: kan du visa leg nästa gång du kommer hit? jag ba: ara han ba: okej bra, för jag kommer känna igen dig
hahah XD så jag ska hålla mig borta därifrån :P men det jag köpte idag var endå mitt sista paket (jag vet jag säger så hela tiden men nu SKA JAG FÖRSÖÖKA! Jag lovar lovar lovar!! ska bara röka när jag blir bjuden å typ på fest (A) höhö.

Imorn är jag ledig!!!!!!! muahaha, ska åka till stan med Lollo och kanske även med Eva :) sen på torsdag har jag matte, gympa och medicin. Då ska vi ha praktiskt prov i HLR! :O haha. men jag kan det rätt bra .. sen på fredag ska jag till rönninge gymnaisum å kolla typ (ska bara snacka med Carro först XD) åsen till skolan å ha två lektioner ^^

nu ska jag keka mellis, pusshej

Kommentarer
Postat av: carro

Hahaha Yeeah :D Jag kan visa runt allt på skolan :D thihi

2007-04-10 @ 15:56:28
Postat av: Louise

Åh jag har fortfarande inte sett Ice age 2 :( varför är du ledig imorn? tänkte inte ens på det haha det ska bli skönt att shoppa, äntligen. Praktiskt prov i HLR verkar kul :D du kan få träna på mig haha mitt på sergels torg! puss hejs

2007-04-10 @ 17:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback