söndag den 22 april 2007 17.43

tjohej
skön dag idag, ingen söndagsångest alls :D däremot fick jag lite ångest över att det snart är sommar, vilket betyder att det är höst snart :/ jag hatar när min hjärna tänker sådär :P men iaf, min dag:
går upp klockan 10 och inser att vi typ inte har ett skit att äta till frukost så jag får äta en äcklig macka med leverpastej och SAFT att dricka. SAFT TILL FRUKOST! Fan i helvete vad .. fel!
sen åkte jag, julle, mamma å åsa till stälje ett tag, sen kom jag hem och sen gick jag till åsa och åt smöärgåstårta .. sen kom anna så vi åkte hem till henne och typ umgicks lite och gick ut med Mozart :) sen åkte jag hem och hon åkte till viktor och skulle ä'ta middag. så nu ska jag packa :D pusshej

LIMITEDS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback