2 days.

Nu hare gått två dagar i skolan. Fortfarande HATAR jag klassen :/ Men det braiga är att jag känner väldgt många i andra klasser ;) Typ Josse, Carro, Dan, Jalle, Sofia, Becca osv :D Så även om jag inte har några kompisar i klassen har jag det iaf i resten av skolan ^^ alltid nåt lixom.

Nu har jag sovit typ 2 timmar. Är fortfarande skittrött. Jag har ännu inte vant mig vid att gå upp så tidigt.

Juste, jag måste åka ut själv till ekerö på lördag och provrida, SNÄLLA kan inte nån följa med mig (A) Det bli så tråkigt på bussen å allt. :/ För pappa det puckot bokade en tid som varken han eller mamma kunde skjussa..SÄKERT MED FLIT DET ASET. ÅH

Nu ska jag dricka kaffe eller nåt >___<

Kommentarer
Postat av: Klara

Hade gärna följt med om jag varit hemma..:(
Jobbigt med klassen, fast själv "känner" jag ju ingen i min skola så ^^.
Puss ha det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback