Brainstorm

God. Morgon.
Igår på dagen var jag ute med familjen utom mamma i ytterskärgården. Helt okej, men jag har gjort roligare saker >.< . När vi skulle gå tlll några klippor från båten fick jag bära felicia skitlänge, JOBBIGT. Sen på kvällen åkte jag iaf till Josefine, Vi kollade på Linas kvällsbok och åt grönsaker med dipp (A) Den filmen e rätt dålig egentligen XD Sen satt vi på hennes glasveranda typ och spelade brainstorm. Fett roligt :D Vet inte riktigt vad jag ska skriva ^^ Jo, var med Klara å Eva samtidigt oxå hos Josse XD Så det var trevligt. Kom hem vid 3 kanske :) Nu vill pappa tvinga iväg mig å bada, palla >.< fast det e iof rätt fint väder, kan ju ligga å sola..aja ^^ pusshejs.

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha filmen
var typ pinsam x)
Jag har också solat idag, det var trevligt ^^
Puss(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback