discovering the waterfront

hej hej hej.
idag hade jag bara två lektioner, väldigt softa oxå :) Upptäckte att det finns en fett hygglig brud i min klass :P Hon har SKITBRA musiksmak, typ älskar Kent åsånt + emo (A) Hon älskar Silverstein oxå som jag :D :D höhö. meneeh.. sen efter skolan , sluta typ 20 i 1, så gick jag hem, sen åkte jag till bibblan med Eva, åsen kom oxå Josse dit :D Det var fett med trevligt. Ikväll ska vi se film här hos mig.

Längtar så mkt tills imorn. Oh vetni, jag har haft en låt på datan skitlänge, calling all cars med Senses fail. Ladda ner den förfan, SKITBRA <3 muahah. meneeh,  jag vet inte. Fan vad mitt liv är händelsefattig >.< ska väl gå in på bd elelr nåt. Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback