Hemma.

Klarade av hela måndagen i skolan. Höll fan på å bryta ihop efter gympan, jag hatar klassen så jävla mkt! eller egentligen hatar jag inte klassen, dom flesta personerna är säkert shyssta. Det är mest mig själv jag hatar för att jag ska göra mig själv till ett offer hela tiden. Men iaf, sen träffade jag Dan & Becca , dom fick mig att inte ta livet av mig, haha nejdå :P men då blev jag på lite bättre humör iaf. Sista lektionen hade vi matte. Asså jag skämms, t.o.m JAG tyckte det där var enkelt. Läraren gick igenom vad subtrahera, addera åsånt är för nåt! SERIÖST? O.o helt sjukt. Sen kunde jag räkna värsta simpla talen med bråk å läraren ba: MEN.. du KAN ju det här ? Uppriktigt förvånad (asså ja hade inte sagt att jag var dålig på matte elelr nåt) man ba: eeh, ja? vfr skulle jag inte kunna lixom? . idiotjävel alltså. hehe..

imorn ere tisdag .. oxå ganska lång dag >.< 8-3 .. men på onsdag går jag bara mellan 10 coch 12, det e ju skönt iaf ^^ men men.. jag vill inte tänka på morrodagen. Ska njuta av några timmar här hemma i tryggheten.. hejdå.

Kommentarer
Postat av: carro

Jag vet exakt vad du känner gumman =/ , fast jag har jue inte direkt så hela dagen bara poå vissa lektioner när jag inte ha några kompisar på och det bara är små äckliga fjortisar xD fast jag överlvere, man får tänka att mna är där för att Lära sig ! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback