Jag är tråkig , för jag har bra musiksmak och hatar döda konserter.

Komik på hög nivå :D

Idag har jag varit inne i stan på midnattsloppet. Träffade Josefin (en gammal polare) och hon hade vunnit sin klass :D VUNNIT LIXX! Grattis på henne :) ivf. Vi kom in vid 9 och då åt vi på mcdonalds (rekommenderar starkt Rasberry dream ;)) Sen gick vi och kollade på starten vilken var ganska tråkig för det e ju så extremt mkt människor att dom endå inte kan springa i början typ. Sen hittade vi till slut Andreas , han skulle ju egentligen springa men var sjuk stackarn :/ så vi fick heja på katarina , hon kom lätt bland dom 50 bästa typ :) nääjs. Nästa år ska jag springa :D Längtar så jävla mkt! Ivf, vid halv 11 gick vi till målsträckan typ och hejade lite , sen gick vi mot medis, där var det roligare, skrek på dom sprang förbi, vissa uppskattade det faktiskt (H) Sådetså. hursomheslt, vi såg en hel del skumma personer. Ingen jag orkar berätta om dock. Vi tog näst sista tåget hem. Träffade först Sofia och Karro, sedan Miriam :D Värst vad många man träffar som inte träffat på hela sommarn typ :) kulkul.

Ivf var kvällen lyckad :D

OLA SALO <3 .

Kommentarer
Postat av: Anonym

THE VOICE SÖG PENIS. loppet med, inte för att jag var där så länge. men det var mysigt när det var så mkt folk :)

2007-08-19 @ 01:43:16
Postat av: Tove

håller med. Eller jag vet inte hur man ser att ett lopp suger men iaf ^^ The voice kan jag tänka mig att det sög. Vem är du? XD

Postat av: Klara

var en stund på the voice, såg mange och frida men det var ganska segt. Ni tog tåget innan mig hem,annars kunde vi ha träffats ju
;)
Puss(L)

2007-08-19 @ 18:39:50
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: Tove

jaha, var du i stan? vi kunde ju setts?

2007-08-19 @ 20:34:51
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback