lista (A)

vad lyssnar du på? (asså jag sätter kryss även om jag bara har ett fåtal låtar som jag lyssnar på ^^)
green day [x]
the misfits [ ]
my chemical romance [x]
mcfly [ ]
the red jumpsuit apparatus [ ]
koяn [ ]
franky lee [ ]
funeral for a friend [ ]
aiden [ ]
evanescence [x]
him [x]
queen [ ]
billy talent [x]
iron maiden [ ]
bullet for my valentine [x]
edguy [ ]
the poodles [ ]
panic! at the disco [ ]
the killers [ ]
good charlotte [ ]
linkin park [x]
fall out boy [ ]
the strokes [ ]
bring me the horizon [ ]
babyshambles [x]

Lyssnar på annat ;D ^^

du:

ögonfärg:
blå/grön/gråa

hårfärg:
Blåsvart och min lugg varierar mellan blå, blond, grön, ljusgrön å ljusblå :P

längd:
typ 1,70

smink:
Foundation, puder, solpuder, mascara, kajal, eyeliner, ögonskugga, ögobrynspenna :P

favorit mat:
skräpmat + spagetti å köttfärssås :p

klädstil:
lite blandat :) emo/poppare och sen inget speciellt.

personlighet:
sett utifrån: glad, blyg, omtänksam ^^

favorit band:
kan inte säga ett :P

favorit låt:
ingen aning

talanger:
har inga ^^

senaste låt du hörde:
falling leaves

största intresse:
rida, vara med kompisar :)

går du i skola:
japp. gymnasiet.

framtid:
ooh, inte bra ^^

vill du ha uppmärksamhet:
NEJ.

tycker du om musik:
eh, ja. ^^

allmänt:

singel:
japp :)

bästa vän:
har ingen dirket :)

är du kär:
gud nej.

vem stör du dig på:
många personer. ska nog inte nämna några namn

vem vill du vara som:
djävulen >:D moaha. nej men jag vet inte.

har du varit på en konsert:
ja :P

har du glasögon eller linser:
neppsi :D

har du blivit besviken under en klippning:
ja varje gång :P

har du ljugit för din bästa vän:
ja.

har du mycket pengar:
nej verkligen inte.

har du bjudit ut någon:
nej :P tack å lov för det. (jag vet inte XD)

har någon bjudit ut dig:
nej inte direkt :P

vem var den första du kysste:
wah, säger inte ^^

favorit stad:
stockholm .

shoppar du:
jadå

språk du kan:
svenska&engelska

favorit shampoo:
garnier fructis (A)

har du stora fötter:
näe

är du nöjd med dig själv:
nej.

är du blyg:
Beror på vikka människor ja e me ^^

var är du nu:
hemma.

är dina svar ärliga:
oh ja,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback