Luften svider när vi andas in.

Idag är jag ganska glad :) Typ första gången sen skolan började så det känns bra XD hah. Idag i skolan vare första gången jag skrattade oxå, asså GARVA XD fast det var egentligen inte spec kul , men endå :D :P
Sen e jag oxå glad för vi har inga lektioner imorn, ska bara va på fotbollsplanen i två timmar (!)  kallt men vafan, slutar klockan 12 . Sen ska jag va med Klara för HON KOMMER HEM IDAG :D Måste berätta allt om Baldur, det e väldigt irriterande att typ ingen rider så jag kan inte prata ut :P alla ba : MEN JAA! eheh i min familj typ ^^

Sen på torsdag börjar jag vid 12-tiden, och på fredag oxå ^^ eller 11 kanske men endå. ÅSEN ERE LÖRDAG! :D hehe :P jag vet jag skriver det hela tiden men vadå :P whatevah vad händer på fredag då? ^^ vi borde leka några stycken :) men men (..kvinnor&barn) , ska inte skriva mer just nu XD, Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback