mitt nya liv börjar idag ^^

När jag vaknade imorse kändes hela magen som en stor klump och jag var helt säker på att jag skulle spy upp alla inälvor så fort jag reste mig. Hur jag trots detta lyckades trycka i mig en macka förblir en gåta. Om en halvtimme är jag i skolan, full av massa människor som inte kan sluta glo >.< Jag gillar inte att bli utstirrad. Hoppas min klass är liten. OOO, jag tror jag spyr snart! Vad ska jag göra i 20 minuter? WAHA :'( Ska gå till skithusavdelningen och sprida lite lycka i vårt hem. Tack och hej!

Jag skriver när jag är hemma om hur det gick. Om jag kommer bli mobbad i tre år eller om jag kanske har en chans att bli uppfattad som normal (det beror helt på dom andra homo sapiens sapiens) Peace out!


Kommentarer
Postat av: Klara

Det går nog bra ska du se :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback