OKEJ

Jag kommer nog bli mobbad i tre år trots allt. Jag kunde inte bete mig normalt i bara ett par timmar! Vi satt och gjorde ingenting när jag ser en spindel som ligger uppåner på golvet i "dödskramper" och jag måste promt rädda den. Nu ser alla mig som värsta loosern skulle jag gissa.

Själva klassen är helt klyven. Det känns som att majoriteten är blåsta idioter som har gått om ettan ca 3 ggr. Vissa (spec, en stor person)känns det som att de bara är där för att dom blivit tvingade av diverse personer. Om du ska komma med en jävla skitinställning och bestämt dig för att du ska hata allt och alla, SNÄLLA KOM INTE ALLS.

Jag ska inte döma folk utan att känna dom, men dom flesta verkar rent ut sagt helt sjuka i huvvet. Och btw , måste bara berätta om en tjej (?) , hon (det var flera såna här personer fast inte lika extrema) hade jättelånga( dom nuddade nästan varann mellamn ögonen!) och pyttesmala (ritade ofc) ögonrbyn!, fejk Dolce&gabbana-jeans, UTSVÄNGDA!, magtröja och piercing i överläppen?! FATTAR NI, DET SÅG UT SOM HON KOM DIREKT FRÅN ÅR 2000! :O

Sen fanns det givetis några som jag (fast snäppet normalare) som var där för att dom ville jobba med människor. Dom ska jag försöka hålla mig till. (om dom vill vara med mig alltså, "spindelräddaren").

På det stora hela: själva skolan, verkar ok, lärarna (dom som vi hann träffa) verkar också helt okej, vissa bättre än andra. Men det viktigaste: Karaktärsämena verkar skitintressanta! och vi ska på två veckors praktik redan vecka 47 :) LÄNGTAR! Men som sagt, mina klasskamrater skulle jag gärna byta ut :/ Men jag får väl ge det lite tid, vem vet, dom kanske är världens underbaraste? ;) HAHA TROLIGT.

Kommentarer
Postat av: carro

hahah xD sheet dne där tjejen längtar jag att se , ska stirra på henne xD ses imorrn pussspuss

Postat av: Josse

Låter lite jobbigt :( men det kommer nog bli bättre när du kommit in i allt och lärt känna klassen. Men du kan alltid vara med mig om du vill :) Puss

2007-08-20 @ 21:57:40
URL: http://hellosunshinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback