tiden segar sig fram.

Okej, nu är klockan 6. Om ett par timmar kan man gå å och sova och lägga denna dagen bakom sig :P Deom senaste två timmarna har jag kollat på Shrek 2. Och ätit en banan. Mamma köpte nämligen massa frukt idag. Värsta coincidence eftersom jag typ igår bestämde att jag skulle äta mer frukt. haha.

Tänkte fråga om nån vill hitta på något ikväll? Fast sen kom jag lixom på, vad skulle det vara? Jag äger inte en krona (jo, det gör jag faktiskt egentligen, men inte tillräckligt mkt för att spendera dom på något trevligt), och jag orkar verkligen inte kolla på film mer idag. Men om någon kommer på nåt man kan göra så får den personen gärna tala om det för mig å bjuda in mig (A)

Kommentarer
Postat av: Klara

Shrek är ganska kul faktiskt :D
Vi borde ju ha Juldagen snart x)
Puss bejb(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback