baby got back

Tjappa.
Orkar inte skriva allt crap jag gjort i helgen så mkt men igår red jag lite med Johanna å sen vare lite fest här men jag gick till lollo istället det va skitkul , ja klädde ut mig till hippie :D
iaf, idag ramla jag av Baldur första gången. Vi hoppade lite å han kom fel mot hindret, hade precis börjat bocka knäpp som han e x) men iaf, så jag vet inte hur men han måste ha snubblat på bommarna på nåt sätt för han gick omkull asså typ landa på knäna först åsen ansiktet blev helt sandigt :/ men jag flög framåt å kom precis breve hans hals typ. Tur jag inte kom under honom :/ men fick ändå helt ont i ryggen :/  hursomhelst, annars gick de över förväntan att hoppa med han. Vårat mål är en jävligt enkel hopptävling i vår ;) typ 50 cm eller nåt , hah.

men men, sen var jag med martina , vi kollade på film; perfect stranger, bra faktiskt :D men nu pallar jag inte skriva mer. ska se på TV :) pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback