dan före dan före dan före dopparedan xD

hello.
Idag väckte Sofia mig kl 8 å fråga om ja skulle med till stallet xD nejtack. somna om sen å gick upp vid 11. vi hade inga mackor så ja gjorde scones :) blev skitgott. lite degiga i mitten bara men fixade de :P Sen åkte ja buss till stallet, hade skitroligt. var där med Hanna i typ nåra timmar :P Jag är den smidigaste person hon känner, stolt :) haha. vi skulle bära massa torvbalar å helvete va tunga dom är!! helt sjukt. plus att vi var tvunga att bära upp dom typ 2 meter, men det var skoj xD sen snacka vi om att en viss person inte får veta att vi röker utanför stallet åså säger ja; vi e som 13 igen, smygröker i skogen . åså kommer hon in!! å sjävklart börjar hanna asgarva å mobba mig :( haha.

sen kom Åsa å hämta oss så skulle vi hämta Carros skidor (: å hanna fick skuss till tåget . å de e typ de enda jag har hunnit göra. Baldur blev skodd ida så red inte.. :( aja måste käka nåt, har inte ätit nåt sen mina scones :P TJING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback