do you remember the time...HAHAHAHHAHA

fick bara G på praktikuppgiftern, t.om G minus! ASSÅ FUCK MIG! (och min lärare) visst, det var kort men jag fick ändå med allt för helvete. och bara för att jag inte skrev vem jag intervjuade. stog ju fan inte att man skulle göra det. Så nu kommer jag få skit för detta i en vecka av pappa eftersom mitt mål var VG , "om du har ett mål måste du ju fan se till att uppnå det oxå" HAAATAAAR DIG!!

men ! fick iaf MVG på engelskaarbetet :) varning; skryt:
You did a very good job here! The text is well written when it comes to use of vocabulary, grammar and sentence shucture but it's also very funny to read. you managed to be very creative and let your imagination work. really good!

hehe alltid nåt. :D undrar om det duger för pappa eller om allt måste vara mvg (troligtvis) . nu när jag går om ettan är det extra viktigt att jag får bra betyg annars 'är jag verkligen helt misslyckad.

men ska sluta skriva om honom i bloggen. men så fort jag tänker på han blir jhag så jävla sur!!

men men.. jag e skithungrig vi har fan ingenting att äta hemma. då menar jag inget ! cpppp. men men glad lucia, själv är jag hel oglad >__< pusshejs.


Kommentarer
Postat av: Anna

Oooh, underbar skrytkommentar ;)

Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback