kuk.

sho, har inte hunnit varit inne på datan på länge. men nu jävlar :D har inte hänt nåt speciellt. I tisdags var jag i stallet å martina kom så hon ska bli medryttare nu (: igår var jag på kulturhuset med klassen, sen gitta jag runt i stan, köpte lite julklappar ^^ kom hem nån itimme åsen gick jag till eva :D det var mys . idag var det skola som vanligt. och jag pluggade hela min håltimme, stolt ^^ hämtade felicia efter skolan å nu har jag kollat på en film som heter flicka. Ska åka till stallet om ca 1 timme. skulle kunnat åka tidigare men pallari nte bussen vafan ^^

lyssnar på en snubbe som heter Timothy Daniel ,men ska dra nu för felicia har lite damp ;) pusshejs.


Kommentarer
Postat av: Louise

det är bra jobbat du! vad tyckte du om filmen? en x-klasskompis sa att den va jätte bra ... fan va kul att martina ska bli medryttare! :) puss på dig!

2007-12-06 @ 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback