stockholm ligger öde och världen håller andan

Jag har söndagsångest.
Mitt rum är jättestökigt och jag ska skriva om förskolans utveckling dom senaste 30 åren tills på tisdag. Jag vet inte?! Jag vet inte ens om jag måste åka tillstallet imorgon. Verkar som att Ewe ska sluta men vet inte när. På tisdag ska jag rida och jag har laddat mig själv med positiva ord och har en skitbra inställning. Vare sig du tror att du kan eller tror att du inte kan så har du rätt. Jag har inte ridit på en vecka då (?!) så det ska bli roligt. Sen har jag bestämt att jag ska öva på att hoppa upp barbacka varje dag så jag ska bli värsta proffset på de xD hursomhelst, jag borde sova men usch då blir det måndag. JAG HATAR MÅNDAGAR. plus att jag har gympa och jag måste verkligen gå pga min pappa å lärare som har värsta pakten eller nåt :@ ångestsomfan. haaataar gympa! smkalfmklfgnkfhhg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback