unibeet lalal

asså, hej :P
jag e trött. fast det e fredag idag och berg å gynning kommer till idolfinalen :D wojho. inatt sov ja hos åsa för passade axel och felicia å pallade inte gå hem vid 1 ^^ det var lite mysigt. låg å kolla på scrubs, fett kul :D igår red jag på volten och det gick baaajsabra :D :D hihi. jag hatar att min dator har virus (är på pappas data nu) så jag pallar inte lägga upp bilder i bilddagboken, för jobbigt när det går skitsegt å laggar hela tiden.. hum hum.. det har regnat hela dagen idag . så vet inte om ja pallar rida. fast då kommer baldur va så pigg imorn å då ska jag rida med Johanna ;) har dock inte bestämt hur ja ska göra me de där för jag har lånat prima men varken baldur eller prima e ju så jättebra å rida ut på om man inte e så vaan *-) men det löser sig (sa tanten som sket i poolen :D) .

jag vill ha fler vännerboxar. ni får gärna sponsra mig mer år 7 tack ¨på förhand :D nu ska jag äta. eller dricka eller nåt. kfojgdkfdlgjdfghjheuiok hejdå

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA... jag är lite efter min tid och garvade sönder mig åt "tanten som sket i poolen"!

2007-12-09 @ 00:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback