Amazing.

Än så länge idag:
Frukost: 2 mackor med ost och lättmargarin (300)
Lunch: Panerad fisk (200), potatismos (172), sallad+sås (58), bröd (135)
Tot: 945.


Tjena.
Idag började jag 8.10 vilket var jäävligt jobbigt. Om det inte var för att vi hade medicin som är mitt favoritämne så hade jag stängt av väckarklockan och sovit resten av dagen. Vi såg en film om fetma. Det gav mig ännu mer motivation till att äta ordentligt, haha. I vår ska jag börja springa och sen när studsmattan kommer upp blir det en halvtimme om dagen (det är grymt bra träning!, man bränner runt 2-300 kcal på en halvtimme!) För dom som ville veta så är en semla 437 kcal!! Tänkte baka idag för det är ju Fettis-dagen, men vi hade ingen gäst som tur var. hehe. Euwh, när jag tänker efter är jag faktiskt inte ett dugg sugen på typ godis eller onyttiga saker  :) men men. Det hände inget roligt i skolan direkt. Slutade 10 över 1 å när jag gick hem från station SPÖSNÖA det! så jag gick där med mig själv och min luva å lyssna på Hallelujah, det var supermysigt :) ihi.

Igår fick jag tårar i ögonen för jag längtar till sommarn så mkt xD äkta mobb men asså jag dööör för sommarn. sheeat. Snart är det lov. Jag har inga planer och inga pengar heller. Roligt! bjdghfdgbhsdf. har inget mer att skriva, BAJSBAJS!

Fatta det här är mitt öde,
har skadat så jävla många människor
mest av allt har sårat min mor.
(för många ggr!)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Här ska det bli snöstorm >..

2007-02-20 @ 17:48:44
Postat av: Louise

jag ska snart äta 2 semlor 874 kcal :D fan va gött

Postat av: Eva

ja fick ingen semla =(

2007-02-21 @ 19:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback