Ångest är min vardag

Tredje inlägget idag, vilket liv jag har. Men jag vet inte hur jag annars ska hålla mig sysselsatt. Jävla häxor som invaderar mitt huvud!! Sitter å kollar på dessa sjuka bilder och läser runt på forum hur jag ska lyckas! JAG ÄR STÖRD! Sluta ta över min vilja förihelvete. Jag vill inte sjunka så lågt som i våras, jag orkar inte de! Det enda jag gör är att klaga, fan förlåt :/ men det e bara så jävla jobbigt. Jag trodde jag hade tagit mig igenom det där.. tydligen inte. Fanfanfan Allting är bara för jobbigt, vfr kan jag inte bara va stark förihelvete!! Jag hatar alla kvällar och jag HATAR att inte ha kontroll över mitt eget liv. Det suger så jävla äckligt hårt! Vill bara lägga mig och sova men jag vet hur det kommer bli.. :/
Förlåt för att jag finns och förstör. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback