Anna har en vän med en bil!

Går och drömmer om dig ibland, ja jag går och drömmer att du var här.
Du som alltid håller min hand o du som kan förklara allt det här.
Du som har ett eget liv, men som delar mitt liv när jag vill.
Fast jag har ett eget liv, så drömmer jag om dig lite till.
Gud vad jag saknar dig.. </3

Hejsan.
Idag var jag på alla lektioner! Inte för att jag jobbade på kemin men endå. Fröken snackade om jämvikt å hade med sig julmust frår avslutningen att demostrera med. Jag sa att jag ville dricka de där å alla ba: EUWH! (för den va ju värsta gammal) sen fick jag det och då ville helt plötsligt alla andra ha också -.- Jag hade ju fan fått nästan en lite julmust för mig själv. men jag fick iaf 2 glas ^^ Annars hände inget roligt i skolan idag. Utom på engelska hör förståelse innan jag fick ångest. Jack satt nämligen vid katedern och gjorde å när vår fröken kollade bort gjorde han massa roliga saker xD hahah awh min lilla jackypacky e så söt ;) Kommer sakna han som fan (och alla andra såklart!) när jag slutar  :/ Men men, people change, things go wrong, shit happens, life goes on. Sen efter skolan åkte jag hem å nu har jag tagit massa egopics som jag ska lägga upp vissa på bilddagboken. så hejdå.

Kommentarer
Postat av: Klara

Vi har också pratat om jämvikt tror jag, men minns fan inte vad det var :P. Haha klart alla vill va lika coola som du och dricka gammal julmust x).
Hörförståelsen var nästan lättare än läsförståelsen, hoppas det gick bra =) Haha Jackypacky han är lite rolig faktiskt. Jobbigt att byta till en ny klass, fast du är ju iofs uttåtriktad så det borde ju gå bra. :)
Puss å kram mosad banan (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback