Bajs på mig

Frukost: Cornflakes med mjölk (185)
Lunch: Spagetti med köttfärsås (~455) + lite sallad (5)
Middag: Ett knäckebröd med ost (85)
Övrigt: En semla (~300) , negerdeg (~200)
Träning: inget , 20 minuter promenad (-80)
Tot: bara 1150 endå? Det låter i rimligt .. vi säger 1300 , har säkert ätit mer negerdeg än vad jag tror. brukar vara så :P

hursomhelst , idag har det inte hänt nåt speciellt kul. Pappa säger att jag måste säga till han vad jag vill ha för hjälp men inte vet väl jag. "boka en tid med en robot då" Men han vill inte göra det eftersom jag inte verkar bry mig eller nåt. Så han tvingar mig att jag måste snacka med nån men när jag säger "boka tid hos nån då" så säger han, "men du kan ju inte bli hjälpt om du inte är redo att ta emot den"... jag fattar inte , han tvingar mig lixom att prata med nån samtidigt som han säger att jag inte ska göra det. Det här blev helt flummigt :P ´whatever.

Såg på ett gammalt avsnitt av cityakuten idag , moaha Abby såg ju helt fuckad ut :D haha  .. Juste på medicinen idag kollade vi på en film som hette , en sång för martin. Handlar om ett par åså får mannen alzheimers. Den var riktigt bra tycker jag fast vi såg bara halva , ska se resten efter lovet! Alla i min klass är typ äkta känsliga . När det där paret typ kysste varann åsånt alla (eller några) ba : men EUWH! .. man ba: men ORKA! -.- stör mig extremt mkt på sånt därnt asså :P vadå dom kanske var typ 50 men en sen då? Det var ju inte direkt äckligt för det , okej om dom hade vart nakna å det vart värst porrfilmen xD då förstår jag om man blir äcklad ^^ hursomhelst det är deras problem ^^ . nu ska jag... inte skriva mer, pusshej.

Drömmen går inte längre att hålla vid liv.
Spelar det nån roll vad jag än vill?
Jag låter tårarna tala när orden inte längre räcker till.

Kommentarer
Postat av: Klara

den filmen är ganska fin =)..kommer inte på nått mer att skriva x), puss söt(L)

Postat av: Louie

en sång om martin? är det en svensk film? har för mig att dom som är med bor nära mormor och morfar:p fattar inte hur du orkar slösa tid på att räkna kcal men men puss puss ringer dig på bussen sen älskar dig!

2007-02-23 @ 11:17:48
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback