Bara för att jag är jobbig

PERSONLIGT:
1. Vad heter du? Tove
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? ööh det vettefan ^^
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Rasmus (om jag hade varit en kille alltså :))
4. Vilket stjärntecken är du? Väädur
5. Vilken årgång är du? 90
6. Vart bor du? Rönninge-sthlm-sverige
7. Vart skulle du bo om du fick välja? Stockholm ^^
8. Vilken linje vill du ta när du börjar gymnasiet? Beteende, ska ju börja i höst x)
9. Vad vill du bli när du blir äldre? Söt och lycklig

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 170
2. Hur mycket väger du? Tooo much
3. Hårfärg och frisyr? Svart SKA det vara.. jag har ingen frisyr :D
4. Ögonfärg? Grå -.-
5. Mest nöjd med? Min självkontroll
6. Skostorlek? 37
7. Har du några piercingar/tatueringar? Nääe :(

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Lång svart everest, gudomligt skön :P
2. Vad använder du just nu för skor? Ljusgröna cheap monday, alltid<3
3. Favoritfärg på kläder? svart, gult, vitt, vet inte det mesta :P
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jeans och skoor :) (som alltid)
6. Favoritaffärer? Dunno beror ju på vad man ska köpa..
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? 500 kanske
9. Vad har du för byxstorlek? 27 typ :/
10. Vad har du för tröjstorlek? 36 ?
DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Stort tror ja.
2. Vilken färg på tapeterna? Grön röd och vit. ASFULT ><
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? alla xP
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Är datorn en möbel? Annars sängen! <333
6. Vad har du där inne av följande:
a) TV? nää
b) Video/dvd? räknas dvd:n i datan? (A)
c) Dator? yes
d) Stereo? japp
e) Telefon? nepp
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? hus och skog
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover och sitter vid datorn. och läser
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Alla mina kuddat och mjukisdjur :) (även kläder å smink åså men jag har städat idag ^^)

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Lars (Lasse ^^)
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? busskort, mynt, rikskupong, sf-kort, parfym, cigg, tändare, almanacka, pengar, bankomatkort, lite skräp ... typ ^^ juste näsdukar oxå. och vantar hade jag idag med! :P
c) Handväska eller liknande just nu? i min ryggsäck har jag skolböcker och en fridatidning och massa skräp
3. Vad är du beroende av? cigaretter
4. Vilket land kommer du i från? Sverige, lite från Norge och lite mindre från Danmark
7. Vad köpte du senast? en biobiljett
8. Har du nåt husdjur? Lina och Pixie :)
9. Vad bor du i? Villa
SENASTE PERSON SOM
1. Sov i din säng: Jag
2. Såg dig gråta: ingen jävla aning.
3. Fick dig att gråta: Mig själv antar jag? ^o)
4. Du pratade med: Pappa
5. Du delade en drink med: haha Klara tror jag :P om det räknades som att dela, aja whatever :P
6. Du gick på bio med: Eva, Lollo, Carro, Jalle och Oskar :)
7. Du gick på stan med: Josse tror jag ^^
8. Skällde på dig: Pappa

GREJER
Plånbok: Min busskortsficka
Smycken: Ett svart band med en svart grej på som det står J på.. och en tunn silverkedja ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback