Engelskalektion

Goddag
Jag har engelska just nu, vi ska egentligen leta efter artiklar på typ bbc å cnn å allt de där men vafan palla.. idag började jag halv 10 med kemi det var ganska roligt jag satt och löste korsord i min fridatidning. Sen åt vi lunch det var pannkakor. Jag åt två stycken och sen sallad med keso :) Perfekt lagom. Sen hade min kalss fysik så jag hade håltimme typ, Satt utanför vid sofforna å läste min frida och sms:ade med Josefinaste. Vi ska träffas efter skolan :D(L) Jag mår ganska bra idag :) Fast har inget roligt att berätta, jalla bye


Kommentarer
Postat av: Klara

Keso och sallad med pankakorna??:O euuw, palla va nyttig ;). fast det är nog bra i det långa loppet så att säga*host* puss(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback