Genomskinligt grå blir jag utan dina andetag.

I skolan var jag med på en lektion. Nödvändigt, men jag var  tvungen att fixa med min ansökan. Det blev beteende, går ju lätt att ändra sedan. Nu här hemma har jag ätit havregrynsgröt med blåbärssylt och kollat på The Notebook. Hade inte en jävlaste aning om att vi hade den hemma. Den var ganska bra men lite jobbig jag störde mig så mkt på den där tjejen som bara kallade honom dumma saker och sa att hon HATADE honom när han inte hade gjort nåt fel. Subba ^^ Fast hon kanske inte menade de.. jag säger ganska ofta att jag hatar både han, hon, det och den utan att mena det. Fast när jag säger mig så menar jag det faktiskt. Nu ska jag gå och krypa ner i mitt täcke. Pusshejs.

Inget är logiskt, inget är magiskt,
och det är så tragiskt 
Så jag springer tillbaks till dig,
behöver lite kärlek från fel sort 
och sympatier från fel håll

Kommentarer
Postat av: caroline

Yeeah beteende :D Åhh notebok är min favorit film :D älskar den , tror jag har lånat ut den till Lollo :P haha
Puss älskar dig min lilla get x)

Postat av: Louie

Va jag har gett tillbaka den till dig! :O om du bara anande hur mkt jag saknar min säng just nu...puss snark puss

2007-02-15 @ 13:28:35
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback