Jag bara förstör.

Hejsan
Igår när vi var på station hände typ värsta grejen :S Vi satt på en fuck bänk åså kommer det två idioter som vi bara kollade på lixom, då kom den ena till Oskar å bar, gå härifrån nu! Å börja typ skrika på honom. Då gick vi efter åså kom dom där 2 killarna å försökte slå honom typ så deras kompisar fick ta hand om dom där 2 psykfallen. Fast det gick ju inte så bra så vi gick mot tunneln eller hur det var å då mötte vi ett annat fetto som börja mucka skitmkt, å vi försökte gå därifrån då skrek dom typ, vänta för fan! å kastade en glasflaska på oss typ fast det träffa inte. Så försökte dom slåss igen å först sa Carro typ nånting ta de lugnt! ådå sa domtyp: Vi skiter väl i dig !!!! typ äkta damp. Sen lite senare uppe vid trapprona där så försökte han ge Oskar äkta käftsmällen å alla typ skrek på varann ådå råka jag säga typ: men chilla vafan!! Ådå tänkte han ge sig på mig också men fettot börja skrika igen på han typ :S Så vi ringde polisen (eller carro gjorde) så de kom 2 stycken polisbilar å dom baxa det där fettot å jag vet inte någon mer. För det var en annan kille som oxå hade fått stryk så han blödde typ mkt :/ Det var skitläskigt , jag var helt fucking skakig närjag stog breve Oskar därnere när dom va som dampigast- han sa att jag skulle ställa mig däruppanför, men OFTA! Skulel aldrig kunna lämna nån i det skicket lixom :S så jag stog där å ba helt livrädd å psykfallens tjejkompisar stog bara å flina -.- .. ah gud vad långt det blev men jag ville bara skriva av mig typ.. hehe. Nu ska jag dra å sminka mig, herrå :*

Kommentarer
Postat av: Klara

Det var lite läskigt, men konstigt nog blev jag typ knappt rädd alls :S. Men jag var nära att dampa på Lisa det lilla äcklet, fast det hade nog inte vart så smart :P
Puss(L)

Postat av: Louie

Jag blev rätt så rädd fast jag såg ju inte allt...mest när lisas fetto skrek carro i ansiktet.. såg inte när han tänkte ge sig på dig dock :| fy fan asså.. Hon lisa kan fan inte må bra i huvvet.. men iaf puss puss

2007-02-18 @ 14:04:40
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: caroline

Shiit , faan vad arg kah blir nu när jag tänker tillbaka !! USCH. Palla hålla på att mucka gräl jävla fetto berg :P

2007-02-18 @ 15:30:31
URL: http://blommigaskoor.blogg.se
Postat av: Oskar

Haha Lisa där kom hem till mig kvällen efter och knacka på osv-.- Men hon var långt ifrån nykter :P haha herregud. Tror att hon kan förendra saken bättre då lr ? fattar inte på mig folk ibland -.-
Men folk ska få höra lite hur de går . Inte roligaste men .. aja Shit happends

2007-02-24 @ 23:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback