Jag leker bara med döden.

Har vart ute två timmar idag! Inte för att jag mår bättre av det som alla påstår men det är väl tydligen bra för det fysiska. Var ute vid ensta med min feta familj. Vi åkte skridskor och grillade korv. Det var lite myspysigt faktiskt för jag fryste inte. När jag kom hem satte jag mig såklart vid datorn å här har jag suttit i 3 timmar nu ^^ kanske skulle göra nåt annat men vad skulle det vara? :P Mamma tycker jag ska hjälpa till med maten ..vfr inte egentligen men matlagning är inte direkt min grej ^^ aja får väl hitta på nånting ... Pusshej

Jag är den största förloraren
i min hjärna råder diktatur
jag tror att det är jag som väljer
men mitt liv är ett fängelse jag aldrig tar mig ur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback