Jag saknar dig som fan!

Goddag. Idag har det hänt ganska mkt saker för att vara mitt liv.
Imorse när jag vaknade mådde jag sjuukt illa. Gick upp på toaletten å sen när jag reste mig upp, efter typ nån minut så svartnade det sådär framför ögonen som de gör ibland. Men det var så läskigt för det försvann inte! jag var fullkomlig livrädd försökte ropa på typ julle men kunde fan inte få fram ett ljud. Samtidigt som jag varken kunde se eller prata så surrade det skitmkt i mina öron! Sen skulle jag försöka ta mig till dörren men jag hade inte en jävla aning om vart jag var nånstns! Så jag typ försöke ta mig fram med händerna men det ledde inte till nånting så jag stog å luta mig väggen tills jag kunde se litegrann å då stog jag vid fönstret :S Så när jag såg litwe bättre fast fortfarande suddigt så gick jag ner och åt ett knäckebröd och då blev de lite bättre. sen när jag drack lite mjök oxå så försvann även surrandet.

I skolan var typ död. Sen på vägen hem insåg jag att jag aldrig kommer kunna bli smal hur mkt jag än försöker så jag åt tillslut min banan som legat i väskan hela tiden iaf jag skulle få sån där läskig sak som på morronen. Sen så tänkte jag på Elli ådå bestämde jag mig för att skita i att gå ner mera (hade fan gått ner 6-7 kilo!) så jag åt spagetti och köttfärssås till middag. FYFAN VILKEN ÅNGEST! men hag vet att jag kommer över de.. Jag var ochred idag också. Red Ashfield och det gick superbra så då kändes det lite lättare att äta också. Jag ÄR Skum jag vet :) Hursomhelst så gick hon hjättefint på tygeln hela  tiden och galoppen gick aaasbra. Det enda som var dåligt var att vi gjorde ganska mkt skänkelvikningar och så fort jag la bak skänkeln så stanna hon typ >< jävla latmask så jag fick nästan kramp i benen! hihi men jag älskar hon endå. vi red ju oxå på spegelsidan å dom gångerna jag kollade på mig själv såg de riktigt bra ut! Utom mina feta lår då men men..

På torsdag ska jag äntligen färga om mitt hår! Och sen på fredagen åker jag klara och steff till romme och då ska jag ha med mig lösgodis och gifflar och jag ska inte få ångest av att äta de heller. Å jag ska fan sluta med att räkna kalorier.. är besatt av de .. Men jag måste sova nu, pusshej

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det där med att det svattnar för ögonen , det får jag typ hela tiden så jag har blivit van att gå så .. det är när man reser sig för snabbt och typ blodet hänger inte med eller nått ..
haha vår skola ska oxå till Romme på Fredag x) men jag ska inte med /= :P

Postat av: Joakim

Det kallas "ortostatiskt-blodtrycksfall"

För övrigt Tove, du är den sista jag känner som behöver tänka på kalorier!

2007-02-07 @ 15:35:04
URL: http://fredagsfrackis.blogg.se
Postat av: Klara

Längtar tills fredag, vi kommer äga alla andra i backen =).
Ashfeild verkar va kul att rida, önskar att min pålle kunde gå på tygeln ibland som omväxling fast han är fin ändå =)
Du kommer alltid vara finast älskling(L)

2007-02-07 @ 17:54:03
URL: http://Urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback