Jävla negerdeg!

Kom hem och började baka semlor för jag har tillåtit mig själv att äta en semla idag. Med 20% -ig grädde . Sen när jag precis har börjat kommer Julle ner med negerdeg och självklart kan jag inte motstå :( Men tog typ bara tre skedar , men det kommer bli mkt kalorier idag iaf :'( faan jävla skitdag! .. men men shit happens , nästa lördag kommer Johanna och dom å vi ska äta italinsk buffe här.. dvs pizza , pastarätter osv :/ Inte bra alls. Men jag får väl helt enkelt försöka njuta en dag å sen träna bort åtminstone en del :) Annars idag hag ätit frukost: Cornflakes m. mjölk (~200) Lunch: spaggeti å köttfärssås (~500) sen negerdeg åt jag ännu mer nyss så det kankse var typ .. MINST 200 :'( redan uppe i nästan 1000 kcal sen är det ju middag och semla. Funderar på att skita i att  hålla gränsen idag... det har ju endå redan gått åt helvete :S .. men men ska iaf INTE inte på några villkor gå över 2000!!!!

Men men , ska skriva ett lite gladare och positivare inlägg senare! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback