Kontroll ffs kontroll

Hejsan
Idag är jag faktiskt glad! Eller det kanske är fel ord men jag är nöjd med mig själv för jag har äntligen ådstakommit något bra och jag har kontroll! ivf.
Idag gick jag upp vid 9-halv 10.. kollade lite på tv och satt vid datorn. Vid tolv gick jag på promenad till tennistältet typ å gick runt på diom där vägarna vid garnudden. Jag har fan ingen att skriva. Imorn ere uppsatsskrivning som gäller! Diet coke och kanske nån frukt för att hålla koncentrationen på topp ;D anw. jag längtar till sommarn. Först hultsfred å sen Husarö! sen ska man väl resa nånstans med familjen också, typ italien, hoppas de blir av! Jag vill verkligen åka utomlands nu! Trött på kyla och snö/regn -.-

Justeja, igår var vi ju på bio! såg Linas kvällsbok, den var ganska rolig fast Josse hade sagt att den var SKITBRA så jag hade nog lite för höga förhoppningar om den.. men helt okej varen iaf. På vägen hem (eller de va nog innan bion) kommer en snubbe när vi står utanför 7-11 och vill sälja hasch till oss x): vill ni ha nåt å röka?! nåt å röka? .. sen på väg till tåget kommer de nåra killar å frågade om vi skötte våran tvätt själv ja ba: jag gör! x) då buga dom för mig värsta mkt, haha det var typ mobbat fast as-roligt ^^ Sen efter gick vi till Jalle men jag var trött så jag stanna inte så länge. Var faktiskt hemma vid halv 1 :) Duktig mig.

All this time you were pretending,
so much for my happy ending..

Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha det var kul när alla buga för dig x) det här inlägget gjorde mig glad sen blir det bara med timbuktus karmakontot i hörlurarna. har du hört den? iaf kontroll är väldigt skönt att ha ... shitt va pepp jag blev ska fan träna ikväll. tack så mkt! (L)

Postat av: Caroline

Husarö ? vaddå ska du dit igen ?:P

2007-02-04 @ 19:34:18
URL: http://blommigaskoor.blogg.se
Postat av: Klara

Uppsatsen kommer bara va slös med tid för min del, urrk.. Menmen..Jag längtar till sommaren med, jag behöver sommarlov nu! :'(. Haha jag har aldrig någonsin tvättat nått i maskinen,har ingen aning om hur man gör x) så du har min respekt med =)
Puss älskling

2007-02-04 @ 21:21:24
URL: http://Urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback