LEEESTA!

10 favoriter:
Färg:
Rooosa<3
Mat: olika vad jag är sugen på. Men typ pizza xD
Band: KENT <3
Film: hm , underbara älskade , tror jag,
Bok: I taket lyser stjärnorna och Mannen som älskade Yngve ;D
Sport: Ridning :)
Årstid: Sommar
Veckodag: fredag & lördag
Glassmak: Pecan-nöt (A)
Tid på dygnet: på helgerna , runt midnatt. Skoldag , tiden man slutar (A)

för tillfället:
Humör: TOPPEN! xD
Smak: vadå smak? :P
Kläder: Mjukisklääder :)
Bakgrund: Jag å Norson <3 ^^
Nagellack: Svart :D
Tid: 17.01
Omgivning: min familj är nånstans i köket kanske .. :P
Irritationsobjekt: mitt hår som kommer i ansiktet hela tin >.<


första:
Bästa vän: Miriam måste det vart :)
Screen name: huh?
Husdjur: Min mus xD
Piercing: har ingen xD
Förälskelse: vet inte :P
Musik: Vet faktiskt inte. typ bsb, britney, all saints kanske :P
Bil: nån leksak antar jag xD
Kyss: Minns inte när det var faktiskt :P

senaste:
Cigarett
: igår.
Mat: Macka.
Dryck: Latte<3
Biltur: idag , hem från lida ^^
Kyss: ett tag sen :P
Spelad låt: The clarion call

TV-program: cityakuten idag :)

har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: öhö tror inte de xD
Brutit mot lagen: jaa ? :P
Blivit arresterad: nää nästan :P
Badat naken: Måånga ggr ;D
Varit med på TV: japp såklart ;D
Kysst någon du inte känner: nope

nej tack:
Kläder: kortkort utan strumpbyxor eller nåt >.<
Mat: avocado , oliver :P
Musik: country och TECHNO! euwh euwh haaata :P
Dryck: vin >.<
Personlighetsdrag: vet inte :P

saker:
Du gjorde igår kväll: inget speciellt . satt vid datorn
Du kan höra just nu: min musik
Du inte kan leva utan: Vännerna
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datorn eller äter -.-

personer:
Du kan berätta allt för: ingen :P
Du tycker om: alla underbara vänner<3
Du inte gillar: LISA!!! >.<

val:
Kaffe eller te: Båda ^^
Vår eller höst: Båda , fast just nu : vår ;D

1 önskan: häämlis xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback