Skitkväll.

Hejhejhej-
Idag gick jag upp vid 10 för att åka in till stan en timme senare. Mötte Johanna. Vi åt lunch som såg extremt äcklig ut men som var skitgod faktiskt. En sorts hamburgare fast med kyckling , spenatbiff, sallad, fetaost och vitlökssås. Det låter helt sjukt jag vet, men gott var det hursomhelst , och billigt oxå :) Har inte räknar kcal på två dagar nu. Vågar inte , vill inte veta hur mkt jag skit jag har ätit alltså -.- antagligen över 3000 typ. Men jag får väl ta en svullovecka bara för att det är lov eller nåt.
Vill någon ta en heldag på stan nån gång i veckan? Skulle vara skitkul tkr jag. Måste skaffa en del saker också :)

Du har ett sätt att bara glömma när problemen tränger på.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Pilla stjärt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback