Some are week and some are strong

Goddag i stugan
Jag kan inte avgöra om jag mår bra eller dåligt just nu. Jag hatar att känna så. Typ värsta lilla mini-ångesten som ligger och gnager och jag vet aldrig när den kommer å bryter ner mig >< Idag har jag ätit rätt. Mkt men inget småätande och inga onyttiga saker. Önskar ändå att jag kunde fortsätta om förut. Måndagen såg ut såhär
Frukost: 2 koppar te
Lunch: Två matskedar riva morötter + en matsked potatismos
Mellis: En kopp te
Middag: En halv blodpuddingsskiva + en matsked rivna morötter

DET är perfekt lagom mkt för mig men jag klarar det bara inte.. så jag får väl satsa på en låååångsam viktnedgång -.- .. idag har jag ätit, frukost: Morotsbröd med ost och en apelsin. lunch: ca 3 dl ris och 1½ dl chili con carne. + 1½ dl sallad. Mellis: Cornflakes med mjölk och en banan.
Jag vet att detta egentligen är normalt men jag vill kunna äta lite och känna hur min kropps bryts ner och SE hur vågens siffror minskar VARJE dag. Men jag vet att jag är för svag för att klara de såå. jag får helt enkelt stå ut med mig själv och fortsätta duscha med släkt lampa för jag blir äcklad av mig själv >< aja nu ska jag sluta vara ego. Sitter å lyssnar på BroderDaniel<3 Dom är phett bra alltså.

Idag kom jag va 2 timmar försent till skolan, ingen blev särskilt förvånad. Så jag hade idag först historia å det är frivillig lektion för alla utom dom ska skriva prov (man får välja på att skriva prov eller uppsats) men jag väljde hemprov som man bara kan få G på så jag måste va me på den lektionen.. suck. Sen hade vi cp-matte men sergej hade glömmit det så efter en kvart tänkte vi precis gå men så ropar martin att han kommer nu så vi sprang som jävla dårar å gömde oss bakom en bil :P Men Martin kom och tvingade oss att gå på lektionen så jag gick dit men efter 45 minuter fick jag ångest av alla tal som jag måste KUNNA till 8:e maj :'( Jag börjar tvivla på att jag kommer klara de.. Så jag lyssna på mp3 å skrev en roman på min hand, som Sergej uttryckte det. I själva verket står de bara: Kent, håkan, broder daniel, silverstein, och takida typ ^^ Jag hatar ångest. Du förstör mitt liv ditt lilla äckel dra dit pepparn växer orkar inte med dig. (ja, jag kallar min ångest för "du" för den är numera en del av mig och vi delar det mesta tsm -.- ^^) hursomhelst, när jag äntligen komde hem så gjorde jag inget speciellt. Städa kaninburarna fast det gick inte så bra för vissa bajskluttar hade frusit fast men jag tänkte att man kan ju fan göra värsta Kalaha-spelet av dom där kluttarna för dom va helt stenhårda :) Åh, jag minns på fritids och lågstadiet när man ALLTID spelade det där jävla spelet :) *Flashback* Saknar dom tiderna alltså. hihi. Jag är väldigt sugen på oboy men jag vet inte om jag vågar dricka de.. det är ju lixom onsdag. NEJ, jag ska låta bli. Suget går över. Nu ska jag inte skriva mer. Fast jag är på värsta skrivhumöret (det kanske märks? ;)) I can't find myself.  Pusspuss. ( Lowlo, jag eeelskar dejj)

No one really cares about me
But I don't care, don't care about them.


Kommentarer
Postat av: Klara

Kalla det inte svaghet utan snarare sunt förnuft. Funderar på att konfiskera din våg. Eller så kan jag skicka upp dig med den till månen så blir nog siffrorna tillfredställande(A).
Haha en typsik sergej kommentar:P Jag tror att matten löser sig,tänk inte att du MÅSTE utan att du bara ska göra ditt bästa, kan du ränka kalorier kan du väl räkna matte också =)
Sötnöt älskar dig(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback