SUBBA!

SUBBA!DU SKA BARA VETA HUR MKT JAG HATAR DIG JÄVLA HORUNGE!!!!!!!!!

lady_sthlm89- 2007-02-19 19:58 [ privat inlägg ]
han sa så
bara så du vet....sen om han ljuger eller inte det vet väll inte jag
lady_sthlm89- 2007-02-19 19:57 [ privat inlägg ]
dem ska inte slå dig eller oskar...dem ska slå killen som satte min kille i fylle cellen....varför skulle jag bry mig om er??? ni bryr er ju inte om mig..du är inte mycket mer än en liten patetisk fjortis,vet du det? om ingen har sagt det till dig förut så säger jag det till dig nu..du är bara en liten fjant, inse fakta...;):PHAHAHAHAHAHA!!!!!!!rosa benvärmare:P du är ju bara för rolig asså:P tihii..^^och lycka till med din STORA pojkvän;):P
MumsBiit - 2007-02-19 19:53 [ privat inlägg ]
"det tack vare min pojkvän att Oskar inte fick ännu mera stryk" "jag lät honom hålla på sådär för jag HATAR er!" .. det där går inte ihop? ^o)
MumsBiit - 2007-02-19 19:50 [ privat inlägg ]
hahah ooh vad rädd jag blir, det kommer massa hobbyturkar från södertälje och slår oss. Shit alltså jag måste nog skaffa mig en riktigt STOR pojkvän som kan skydda mig -.-
lady_sthlm89- 2007-02-19 19:44 [ privat inlägg ]
varför tror du jag låtar han hålla på så där då? jo för att jag HATAR er..och det är därför jag är med mina polare i s-tälje ist ...
lady_sthlm89- 2007-02-19 19:42 [ privat inlägg ]
jocke bad om ursäkt..men du vet inte att jocke hamnade i en fylle cell pg.a det här så nu vill alla vi känner i s-tälje komm komma hit och slå er..och jag vet ju var vissa bor...
MumsBiit - 2007-02-19 19:33 [ privat inlägg ]
haha jag kan inte annat än garva åt dig. OOH du vet ALLT, fan vad bra då. Du vet du ju hur Oskar mår nu å allting också. Din pojkvän hotade ju fan att nita Oskar också, det hörde jag med egna öron! Och jag försökte säga åt din feta kille att lägga av men han bara skrek åt mig att hålla käften. Dig lyssnar han ju på! (eller?!) Och att oskar sa att det var bra att din pojkvän kom är bullshit, tror du han vågar säga nåt annat eller, då hade ju din kille kommit å slagit upp honom. Oskar HATAR dig som alla andra. Och jag vet en jävla massa om det här ska du veta. Jag var med hela tiden även när poliserna komm, när vissa andra drog sig undan!
lady_sthlm89- 2007-02-19 19:22 [ privat inlägg ]
bara så du vet så var det tack vare min pojkvän att Oskar inte fick ännu mera stryk sa oskar...Och allt det här ska du totalt SKITA I...Jag vet inte vad folk har sagt till dig..men jag vet ALLT! villket inte du gör......och det som har hänt har hänt...det här angår inte dig,fattar du det???!!! vill du att han ska ge sig på dig med eller??? jag gick till oskar för att fråga hur det gick..tror du jag är stolt eller? Jag är SMART! JAG GER MIG INTE PÅ KILLAR SOM HAR DRUCKIT 10 STYCKEN 7,5% OCH DESSUTOM ÄR SKITFÖRBANNAD. tycker du det är klokt eller????då kunde ju lika du gärna gjort det om du ... och du vet INGET om det hära så du ska fan inte komma å säga åt mig vad jag ska göra i fortsättningen.....
MumsBiit - 2007-02-19 16:53 [ privat inlägg ]
Varför sa du inte till din korkade pojkvän i lördags att sluta?! Och varför var du hemma hos Jalle i lördags och vad fan gjorde du hos Oskar?! LÅT DOM VARA!
Vill du ha ett tips, om du nu inte ens vågar säga åt din kille vad som är rätt och fel så är han nog lite för "tuff" för dig.

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHAHAHA så jävla roligt..ingenting hon skrev makes any sense korkat...

Postat av: Ellinor

Du ska inte bry dig om vad hon säger. För det första så hänger det inte ihop det hon skriver och för det andra så märker man ju att hon vet att du är den som har rätt eftersom hon tillslut började kommentera vad du har på dig. Det gör man inte förrän man inte vet vad man ska säga.

2007-02-19 @ 21:21:20
Postat av: caroline

HATAHATAHATAHATAHATAHATAHATAHATAHATAHATA

2007-02-19 @ 21:22:19
URL: http://blommigaskoor.blogg.se
Postat av: Klara

Hahahahah!! Men seriös människa ^o). Och bara för att du har snygg stil medans hon bara tar efter sin så kallade "kille" :P. Dessutom verkar hon väldigt mån om att du ska veta att hon faktiskt har kompisar, man börjar ju tvivla ibland...PATETISKA LILLA ÄCKEL!!

2007-02-20 @ 08:06:26
URL: http://Urkbulle.blogg.se
Postat av: Louie

lite besserwisser style men var de inte i fredags som bråket var? :P

2007-02-20 @ 12:27:12
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: Tove

hehe jaja whatever skrev fel ^^

2007-02-20 @ 13:45:37
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback