The first cut is the deepest.

Mitt inre kan jämföras med följderna av tsunamin.
Allting är förstört och trasigt och min själ skriker
av saknad.


Idag har jag tänkt en jävla massa på vad jag egentligen tror på.. antar att jag tror på nånting för det gör väl alla. Har alltid intalat mig själv att jag inte tror på nån gud å blabla. Men jag bad endå VARENDA fucking dag i 5 veckor i somras. Och det hjälpte! Alltså borde det ju finnas nån gud, eller var det bara slumpen? Allting som sker har ju en mening, det är jag fullkomligt bombsäker på. Och min farmor hade inte gjort ett skit för att förtjäna att dö. Det var antagligen bara meningen att hon skulle bli sådär sjuk men aldrig försvinna.. (fan vad djup jag har blivit på senaste tiden) .. ivf, jag saknar hon <3 min älskade farmor som är minminmin förallti! Hon orkar inte komma hit upp sen hon blev sjuk, jag vet inte om jag orkar åka ner heller.. :/ faen jag är bara helt fel. Död åt mig.

Idag var det åtminstone en skön dag i skolan. Började med svenska å fick i uppgift att läsa populärmusik från vittula. Den verkar skum. Sen hade vi egentligen historia men jag dog typ av brist på cigg så jag å Mariana gick enda till huddinge och tillbaka! Vi fråga en kille om han kunde köpa åt oss å han va STÖÖRD!  Han trodde att polisen hade anställt oss för att vi skulle fånga langare och sånt där. >< så vi fråga en tjej istället men smarta som vi är så gav vo hon pengar mitt utanför själva affären så han i kassan ba: jag såg att dom där tjejerna gav pengar till dig men du får köpa endå :P

Sen hade vi matte bara å jag jobbade ingenting. Å Jocke är SÅÅÅÅ JOBBIG! han höll på å låtsasboxa mig på armen å sen sparka han mig på foten nåra ggr å jag ba: SLuta! han ba: VADÅÅÅ?! Jävla tönt -.-  Det var skitjobbigt så jag gick till bussen för jag orkade inte va där inne längre. Sergej verkar ha gett upp hoppet om mig som dom flesta andra lärare. Han säger inte ens åt mig när jag sitter å läser eller pillar upp sårskorpor på lektionerna (Y) Ska upp till rektorn här nån dag också å be att få sluta på kemi-helvetet. Men jag undrar lixom.. om jag hoppar över för många kurser får jag inget studiebidrag då?! aja, nu ska jag gå ner å mata alla som bor i min själ. Puss

Hon förstod att hennes liv hade förvandlats till en lek
Som hon inte kunde spela som hon inte ens förstod
hon tänkte efter ett tag, kanske bäst ifall jag dog..


Kommentarer
Postat av: Klara

Vem vet, kanske finns en gud någonstansman får bara hoppas han/hon/den/det bryr sig isåfall. Bönerna var väldigt mysiga iaf =).
Haha mysko snubbe. Är det inte olagligt att provocera fram brott typ eller det kanske är nått jag har fått för mig bara ^^.
Han har nog bara förstått att det inte funkar att tjata, fast du kanske ska ränka lite på lektionerna iaf även om man inte orkar hela lektionen för tar man det bara lugnt så brukar det gå ganska bra =).
Puss finfinfinfinfinaste

Postat av: Joakim

Men Tove, jag gjorde ju ingenting XD

2007-02-13 @ 00:14:21
URL: http://fredagsfrackis.blogg.se
Postat av: Louie

Du är inte fel. Man kan inte vara fel. Ibland gör man bara inte saker som man önskar att man gjort. Men om du inte orkar åka ner dit, vilket är förståeligt, så kan du ju skicka ett brev eller ringa. Kanske känns jobbigt eller så men det lär kännas bra efteråt. och du kommer ångra dig om du inte gör det... Puss puss

2007-02-13 @ 12:46:24
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback