Trying to recall

Gomorron
Igårkväll kollade jag på schlager xD hahah. Hejjade faktiskt på en som gick vidare, hon var en okänd människa som aldrig hade stått på scen i hela sitt liv förns nu ;D Fett coolt ju. Annars gjorde jag inte så mkt igår,. Satt vid datorn hela kvällen, började sminka mig vid typ 11 xD lite onödigt. Vid 2 eller nåt gick jag å la mig å sen gick jag upp klockan 11 för jag ska åka skridskor på uttran idag xD Därför måste jag gitta nu. Pusshej

Little child, dry your crying eyes
how can I explain the fear
you feel inside?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag åkte också skridskor idag, fick skitaont i fötterna :P

2007-02-11 @ 16:18:18
Postat av: josefine

mitt namn försvinner hela tiden

2007-02-11 @ 16:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback