Well isn't this nice

God eftermiddag
Jag har extremt tråkigt och vet inte vad jag ska hitta på. Igårkväll var jag skitpigg och somnade inte förrän vid 1 kanske. När klockan ringde klockan 6 hade jag inga problem alls med att gå upp, var knappt trött. Värsta coolt. Gick iag upp och åt havregrynsgröt till frukost, gick sedan till tåget. Där mötte jag Klara fast det visste jag redan sen kom Eva oxå :) så vi åkte i tåget och sen när vi kom till tullinge skyndade jag mig till pressbyrån för att hinna köpa en cola men sen var bussen endå försenad en kvart-20min. >< Ivf på morronen hade vi uppsatsskrivning i tre timmar. Kommer nog inte få mvg :/ men hoppas på vg iaf. sen hade vi lunch. Efter det hade vi bara matte å jag läste i min bok hela lektionen å sen sluta jag! Vi slutar två minuter efter att bussen går :/ det är irriterande så jag och klara gick till station, bra träning iaf ^^ När jag kom hem kollade jag på shan atci-filmen som jag låna av Ville idag :) den var ganska rolig men det var kulare att se hnm live, det var roligare skämt då oxå.. men orkar inte skriva mer, ska läsa och sen sova tror jag. Pusshej

Låt mig va!

Kommentarer
Postat av: Louie

Låter som en bra dag. Jag åt också havregrynsgröt.. mamma gör det varje morgon till mig och det känns slös om jag inte äter det.. fast det är ju mättande så jag borde inte klaga. Shit 3 timmar! jävlar :) puss puss

Postat av: Klara

Du är så himla bra på att skriva gumman, så det gick nog bra =) Puss(L)

2007-02-06 @ 07:39:15
URL: http://Urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback