When you feel like hope is gone.

Hej :*
Idag har jag varit i stan med Eva , köpte en del saker. Mest småsaker, (A) . När jag kom hem var jag nere hos Åsa för Axel fyller år idag <:o) så vi åt lite tårta åsådär. Sen var jag hemma igen nån halvtimme , drog ner till station å mötte Oskar å eva. Vi drog till krysset å hyrde en beckfilm - advokaten, gick hem till mig å glodde på den med klara och carro oxå. Väldigt bra film. Nog för att jag diggar beckfilmerna väldigt mkt ^^
När folket hade dragit hem så kom såklart min dumma ångest tillbaka :/ fan vad kleeen jag är. Jag är ju inte ens ensam, har ju mina jävla andar här hela tiden..jag hör inte hemma här. Fuck it all. vill inte mer.
Har inget kul å berätta så pusshej

Jag vill att ni ska tro , jag är en lycklig tjej med framtid
men sanningen är , såren bränner nog föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback