Dom vinkade från ett studentflak, och trodde att jag vinka tillbaks, när jag bara sa adjö till min handgranat.

Hej!
Jag är med Klara. Lyckades övertala henne att skippa språket å bilden å åka hem med mig. Hoppas det inte gjorde nånting x) Vi gick först till skolan (rönninge alltså) Det var skiitroligt. Vi terrade Åsa som vanligt ^^ Sen kom Ann-britt å hon va fett snäll typ ^^. Sa till henne att jag kom trea i novelltävling så då skrev hon ut den å läste å gav en kopia till Åsa. Jag ba: omg : P typ haha. Alltså jag e typ stressad som vanligt. Dfr skriver jag lite cp om det nu märks kanskebara ja som tänker på det aja whataever. Sen när vi hade vart där en timme typ gick vi hem till mig o kolla på film och åt marabou<3. Sen satt vi vid datorn men det va tråkigt så då skulle vi kolla på tv men det gick inget bra program förns 18.50 (VÄNNER!) så jag satte mig här :P Asså jag får damp jag vill spela tekken5 :D hähä. Ringde Kakan idag mebn han va i skolan så de gick inte. Jävla bajs asså för Klara var oxå tvungven att hämta sina väska så det hade vart bra. VÅLDGÄSTNING! :D ivf jag har typ ingenting att skriva.. så hejdå :)

Jag lever för kicken.

Kommentarer
Postat av: Louie

ååh vill också hälsa på! eller kanske inte men lite ivf... vilken film såg ni? puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback