For the first time in my life, I'm flying.

NV06C, bäst i fysik:
Läraren: (visar upp två dosor typ, när dom e nära varandra kommer det en ful låt, sen slutar den om dosorna är långt ifrån varann) så, vad ska jag göra för att dom ska kunna låta när dom e långt ifrån varann?
Elev: SURROUNDLJUD! :D (vettefan hur de stavas men aja:P) (svaret var att man använde nån ful sladd)
Läraren: nej asså hur fungerar fjärrkontrollen till TV:n hemma?
Annan elev: öööh, batteri?
Hur färrkontrollen funkar  fick jag aldrig reda på för jag satt å läste min frida-tidning :P

Nu ikväll har jag först lekt med Klara, sen träffa vi Lollo å sen våldgästa vi Patrik å det gick SÅÅÅÅ dåligt på tekken5 alltså :( men men.. sen gick jag hem å hann se typ de 40 minuterna av Tsunamin-efter vågen. Sorgligt som fan :/ .. Sen satte jag mig vid datorn å sen duscha jag alldeles nyss typ å nu ska jag sova snart. Pusshej

Jag säger inte emot om ni vill skjuta mig i huvvet. 

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha det var kul att spela tekken5 =) fast patrik den jävlen var så bra..grr.. puss

Postat av: Louie

hahaha vad rolig klass du har! värsta söta:) det var fett kul att spela tekken speciellt när du dampa x) (L)

2007-01-11 @ 10:10:24
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback