I'm so tired of being here.

Äntligen hemma ffs. Började halv 10 med kemi, det var inte så jättetråkigt för vi jobbade i grupp å man behövde inte vara i klassrummet. Jag kände mig så delaktig i vårat arbete. Vi åt lunch halv 11 vilket är extremt tidigt men vi fick tacos idag så det postiva var ju att det var massor kvar av allting xP När vi hade proppat i oss massa mat hade vi fysik och jag fick veta att jag kunde strunta i fysiken. Så jag gick till rektorn och fixade med lite papper så vare klart. Aldrig mer fysik :D På engelskan å svenskan hände inget speciellt utom att jack var väldigt rolig på heta stolen XD. Direkt efter skolan åkte jag in till stan å mötte eva. Köpte ett par cheap monday jeans, they are väldigt låga. Sen var jag hemma nån timme innan jag drog till Patrik och dega. Vid 2 gick jag hem å nu är jag äntligen här. Men den där promeaden hem på 20 minuter var rätt skön. Och jag insåg att jag är mer rädd för att gå på brunnar än för mörka bilar (jag är typ livrädd för att nån läskig typ ska sitta där inne.) Men idag gick jag skiiitnära en bil för att inte trampa på en brunn :P
När jag kom hem hittade jag förresten japanmix :D Me love japanmix. anw. orkar inte skriva mer. Pussbajs

Nån ligger i gräset med
frostiga kläder, så stilla å vit
Och blåljusen blinkar,
Tänk vad man kan göra med en liten kniv..

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha,A-brunnar SKA man gå på,det betyder tur :P. Är inte japanmix sånt där äckligt i olika färger...eller asså det låter som sånt x)
Puss(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback