Jag skrev ett brev, om att leva med förbannelsen.

Sho
Idag vaknade jag vid 8. Tog kvartöver 10 tåget å matchade därmed ingen buss så jag satt å vänta på 713 i 20 minuter, höll på å dö. När jag kom till skolan åt jag lunch. Sen försökte jag mula Steff, det gick dåligt. Då skulle jag mula Jocke men han sprang iväg så jag kastade den på honom typ 10 meter ifrån å det träffa RAKT i nacken! :D Det var väldigt roligt. Sen hade vi historia det var väldigt tråkigt. Sen åkte jag hem å nu sitter jag vid datorn å om en stund ska jag gå ner till station igen. jobbigt värre. Kan ju iof åka pulka ner xD hahaha fyfan vad mobbat det skulle va. 8-) anw. jag har verkligen inget inressant att berätta. Pussbajs.

I en värld av idioter.

Kommentarer
Postat av: Louie

det är så roligt när man träffar nån när man kastar snöbollar! jag blir lika chockad varje gång :P det skulle va fett coolt om du tog pulkan till station jag borde fan göra det har typ bara en lång nerförsbacke ju.. sen kan jag låsa fast den i cykelstället om jag inte pallar ha den på tåget x)

Postat av: Joakim

Det där om att det var roligt går ju att diskutera...

2007-01-25 @ 01:23:33
URL: http://fredagsfrackis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback